Selasa, 7 Disember 2010

Gubahan Emergency.


Tak sangka pulak aku boleh menyiapkan gubahan hantaran ini dalam masa 3 hari saja. Tapi bukan lah aku sorang2 je yang buat, terimakasih lah kat abang aku yang tak kureng terrornya skill menggubah gubah hantaran nih!.

Alhamdulillah adek angkat aku berpuas hati juga dengan hasil kerja yang aku dan Ojoy buat ni. Sebenor benornye, kerja menggubah ni dah lama aku buat cuma tak heboh sekampung jer! Selalunya aku jadi bidan terjun jer! takdo lah nak memperniagakan hasil kerja aku ni.

Selalu nya aku buat bunga rampai dan bungkus telur rebus untuk bunga telur... tak sangka pulak ada yang nak mengupah aku buat gubahan hantaran ni. So dari bermula dengan ini aku harap kerja menggubah hantaran ni akan mendatangkan hasil untuk aku serta dapat membantu perniagaan mak aku.

jadi pada sape sape yang berminat boleh lah mengajukan pertanyaan dan emailkan kepada merahh32@hotmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan